Dříve nebo později se každý vedoucí dostane do fáze, že už to vše přestane stíhat. Ano, každý vedoucí, tedy i vy. A nejen vedoucí. Třeba i živnostník, kterému se začlo v podnikání více dařit. Všechny ty činností a požadavky se prostě stihnout nedají.
A je v zásadě jedno, jak moc jste znalí time managementu. Těch termínů,...
Rady a tipy
Úspěšná komunikace, osobnostní typologie, nastavení procesů, motivace, organizování ...
To jsou takové firemní stálice komunikačních nešvarů. O těch psát nebudu. Ty všichni známe, víme o nich a někdy se případně rozhodneme to změnit. Nebo jim věnuji nějaký další článek. Konkrétně by bylo užitečné se podívat na vazbu maily a porada.
Pokud vyjádříme srozumitelně pro druhého to, co je naším záměrem, máme vyhráno. Je to totiž základní předpoklad toho, že našemu sdělení bude druhý naslouchat. Ne vždy se nám to ve firemní komunikaci daří. A nejen ve firemní komunikaci. Totéž platí i v komunikaci s rodinnou či přáteli.